»Čizmić vodenje Mercatorja prevzel v izjemno zahtevnem obdobju in pomembno prispeval k stabilizaciji družbe, vodenju družbe in uspešnemu zaključku integracije v Fortenova grupo.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»Mercator se osredotoča na posodabljanje delovnih procesov in povečevanje učinkovitosti. Z monetizacijo smo zagotovili pogoje za skorajšnje logistično prestrukturiranje z novim logistično-distribucijskim centrom, ki ga načrtujemo zgraditi do konca leta 2021.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Analiziramo vse potencialne vplive na poslovanje. Načrtujemo, da bodo skupni prihodki ostali na ravni načrtov, prav tako dobičkonosnost, bo pa struktura prihodkov drugačna, saj zaradi krize predvsem v veleprodaji prihaja do izpada določenih prihodkov, ki jih potem nadomeščamo po drugih kanalih.«
»To je bistveno bolje, kot je bilo na začetku leta 2017, ko je bilo to razmerje pri 14-kratniku. To pomeni, da smo v treh letih na področju finančne stabilnosti in dobičkonosnosti, pa tudi tržnega deleža imeli pozitivne rezultate.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju